vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

VILKEN KÄNSLA

Kategori: Allmänt

 
Herregud vilken skön känsla jag har inom mig nu! Jag har precis fått mitt slutbetyg för kursen, Naturkunskap 2, som jag läst i fem veckor och jag fick ett D! Helt otroligt skönt att vara klar och få ett betyg som faktiskt innebär lite bättre än godkänt! Jag är verkligen nöjd med det eftersom jag inte har lätt för mig när det gäller plugg. 
Nu är det bara att avvakta och se om man kommer in på den utbildningen som man sökt till Januari 2014. För att fira mitt betyg så drar jag till gymet för andra gången idag och avverkar nån mil eller två på cykeln igen. Värmde upp förut med 1.5 mil. Få väl se vad det blir den här gången.. Hoppas du får en trevlig eftermiddag och kväll!
 
Vickanz

Kommentarer

  • Lady Violett säger:

    Stort grattis till betyget och till att du grejade det. Trodde dock inget annat än att du skulle klara det, så som du kämpat. Håller tummar och tår för att du ska komma in på din utbildning också. Kram!

    Svar: Tack va du är gullig!! Kram till dig!
    Vickanz

    2013-10-08 | 20:51:11
    Bloggadress: http://ladyviolett.blogg.se

Kommentera inlägget här: