vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Fantastiska planer inför hösten 2013

Kategori: Allmänt

 
Hej underbara du
Idag har jag under omständigheterna haft en riktigt bra dag! Om man bortser från morgonen.. Den spenderades tillsammans med naturkunskapsboken. Inte min bästa vän, men jag fick faktist lite gjort idag! Men.. Roligare har man väl haft i sina da'r!
På eftermiddagen besökte jag min mormor som väntade med en överraskning och därefter träffade jag min älskade vän Johanna!
Kvällen har spenderats tillsammans med ett hääärrligt gäng!! Det har smidits planer inför hösten 2013. Men jag kan inte avslöja vad.... Mohaha! En sak är säker i alla fall. Det kommer bli en sjuk höst!! Sjuk på ett bra sätt!! Det här är något som jag saknat mycket i mitt liv faktiskt! 
Nu är både jag och foten trötta, så vi tänkte gå & lägga oss nu. Först ska jag ringa och prata med min fina pojkvän som bor 95 mil härifrån för tillfället. Jag saknar honom otroligt mycket och det gör faktiskt lite ont i hjärtat att behöva vara så långt ifrån honom! Det går inte en minut utan att jag tänker på honom! Men nästa vecka får jag träffa min prins igen! Det ska bli så skönt!! Vi sågs för fyra veckor sedan, men det känns som en evighet!! 
Tack för idag, nu har jag inte tid & skriva mer! Vi hörs i morgon igen hoppas jag. Kram & godnatt!
 
Vickanz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: