vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Min livsviktiga medicin

Kategori: Allmänt

Hej 
Idag har det varit en dag fylld med ganska mycket frustration. Inte bara när det gäller Naturkunskapen som jag för övrigt kan bli lite lätt galen på, utan mest över att min livsviktiga medicin inte finns på nåt av dom apoteken jag varit på. Två i Norrköping och tre i Finspång. Blir lite förbannad faktiskt. Ska man behöva åka runt och jaga medicinen för att den inte verkar finnas någonstans?! Det är ju en rätt så viktig medicin som sagt, som jag inte klarar mig utan som läget ser ut just nu! Så det jag fick göra var att be dom beställa min blodförtunnande medicin och den skulle komma på Torsdag... Suck! Varför ska saker & ting gå lätt när man redan mår dåligt?
Jag har sjukt ont i benet också! Fick ordination att ta 1.5 Alvedon 4 ggr om dagen. Det hjälper ju knappt! Och foten, ja, den är fortfarande svullen. Jag har dessutom ingen känsel i stortån. Skit vidrigt!! Det var ju inte där dom kapade bort nerven!! Det är väl bara att hoppas på att den kommer tillbaka igen.. För läkaren kunde inte ge mig något svar på varför känseln är borta just där..
Nu börjar mina ögon att väga tungt. Ska nog försöka sova innan värken blir allt för jävlig. Sov gott alla där ute, och var rädda om er och om varandra så ses vi i morgon igen. Kram från mig!
 
Vickanz
 

Kommentarer

  • Lady Violett säger:

    Nämen vad dåligt att din medicin är så svår att få fatt i. Känns ju som att blodförtunnande inte borde vara en allt för ovanlig medicin. Vad otäckt med avsaknaden av känseln i stortån. Hoppas den kommer tillbaka snart. Kram!

    Svar: Man tycker ju att en sån medicin borde finnas som sagt... Tack för din omtanke Sara! Gulligt av dig som tänker på mig.
    Hoppas du mår bra! Kram
    Vickanz

    2013-09-11 | 11:19:13
    Bloggadress: http://ladyviolett.blogg.se

Kommentera inlägget här: