vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Mitt projekt, min tatuering

Kategori: Allmänt

                                                                                            
Jag sitter & funderar på mitt projekt.. Min tatuering, igen... Det är inte lätt & veta vad man ska göra för att få ett schysst resultat i slutänden, det har ja märkt! Jag velar mellan att kasta dit mer färg eller inte, men det lutar mot mer färg. Men då kommer nästa fråga. Vad ska jag ha för motiv? Suck.. Jag får nog åka runt till lite tatuerare i stan & se om dom kan hjälpa mig med lite inspiration. Eller har kanske du något förslag på motiv i färg? Jag tar emot alla tips som jag kan få!! 
Nu är det dags & packa träningsväskan och göra sig redo för att dra till gymmet! Vi hörs kanske senare ikvälll igen.
 
Ha en bra dag, för det ska jag ha!
 
Vickanz
 
 

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Du kan ju låta tatueringen vara tills du verkligen vet vad du ska göra me den...

    Svar: Jo.. Men vill färdigställa projektet så snart som möjligt så att jag känner mig helt nöjd.
    Vickanz

    2013-09-08 | 12:22:14

Kommentera inlägget här: