vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Träning & Shopping

Kategori: Allmänt

 
                                                             
Hej på er
Nu sitter jag i soffan. Helt slut efter en fullspäckad dag! Den kanske blev lite för intensiv med tanke på att jag inte är riktigt hundra bra.. Men det har varit roligt! Jag har ju fått träna lite idag! DET var kul och ingen är gladare än mig! Det blev inget gigantiskt pass men bättre än inget alls. Jag körde lite armcykel i 30 minuter, sen kändes det som att min fot skulle sprängas. Blodet vill liksom inte cirkulera uppåt igen. 
Sen efter gymmet blev det shopping och häng med min fina vän Jennifer. Den vännen håller jag hårt i, precis som apan på bilden! Ett otroligt stort hjärta har den tjejen. Det blev en mysig eftermiddag i stora staden Norrköping och lite nya underkläder införskaffades. Inte tråkigt de inte! 
Nu blir det & varva ner ett par hekto, sen ska ja gå & lägga mig. I morgon väntar nya möjligheter!
Ha de gött,
 
 
 
Vickanz
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: