vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Hej tomten

Kategori: Allmänt

 
Hej tomten
 
Jag är en snäll tjej som gillar bläck och som tycker det är jätte fint med konst! Fast inte sån konst som hänger på väggen och inte bläck som man ritar med på papper utan RIKTIG konst och RIKTIGT bläck! Sånt som man kan pryda sitt egna palats med. Så jag tänkte att jag inte skulle vara så jädra krånglig som alla barn ska vara, och ställa en massa krav hit och dit. Nej, jag tänkte att jag bara önskar mig två armar fulla med bläck och konst. Så enkelt va det med de. Och skulle du vilja bidra med mer så äre helt okej föe mig. 
Så när du kommer förbi här kan du väl bara dumpa nån miljon eller två så räcker det ju till lite annat tjaffs oxå. Skulle va sjukt jävla snällt av dig kompis! Ta BMW:n istället för renarna så slipper du frysa skägget till is farbror. Sen är det ju jädra mycket coolare att drifta in i en BMW istället för att komma med fyra renar på häng. Så kan du lämna bilen här också som en liten extra gåva. Skit bra! Tänk på saken så ses vi den 24:e då! High five!
 
Vickanz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: