vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Saknaden väger tungt igen

Kategori: Allmänt

Foto: Jag och världens bästa kille
 
Saknaden väger tungt igen. Efter två fantastiska veckor tillsammans med min ängel så åkte Mathias inatt tillbaka till Umeå och jag vet inte när jag kommer att få hålla om honom härnäst.
Det känns alltid lika tungt att säga hej då när allt känns så ovisst, men jag känner också hur otroligt stark man blir för varje gång man lämnar varandra. Jag vill så gärna att Mathias ska vara en del av mig och jag kommer att fortsätta kämpa varje dag för att det ska förbli så! Jag vet, att om vi klarar av den sista tiden som är kvar, 95 mil ifrån varandra, så kommer vi fixa allt efter detta!
 
Du är mitt allt och tillsammans är vi starka!
 
Vickanz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: