vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Andas lycka

Kategori: Allmänt

 
Söndag förmiddag. Tänk att dagarna går så snabbt! Det låter klyschigt men man hinner verkligen inte med i det här tempot. Men jag tänker inte klaga för den här veckan som har gått har helt klart varit mycket väl godkänd!
Jag har varit på gymet och andats lycka varje dag och det känns alldeles fantastiskt! Att bara gå in på ett gym får mig att le, både på insidan och på utsidan! Där snackar vi endorfiner!
 
Jag har bestämt mig, Jag ska vinna över mina två diskbråck! Jag ska också stoppa mitt påbörjade diskbråck ifrån att bryta ut, och jag vägrar att vika mig! Vissa dagar är svårare att ta sig igenom än andra, men jag försöker leva på dom bra dagarna för att orka bibehålla styrkan. Jag tänker även väldigt ofta på dom som har det så mycket tuffare runt omkring mig. Det får mig att landa med fötterna på jorden och se det ljusa i det lilla vilket jag tror är väldigt viktigt för att hålla sig till det realistiska!
 
Efter den här veckan känner jag mig starkare både fysiskt och psykiskt. Jag hoppas nu att jag inte åker på något bakslag igen och gör jag det så måste jag försöka stålsätta mig för att inte rasa ihop. Nu har jag i alla fall fått klartecken när det gäller att ta behovsmedicin för att fixa träningen och det känns jätte skönt!
Nu finns det bara en sak som gäller och jag vägrar att ge mig! Jag tänker kriga tills jag blir bra och kommer att göra som läkare och sjukgymnaster säger åt mig att göra. Jag fortsätter helt enkelt att träna och andas lycka tills någon annan säger något annat!
 
 
 
Vickanz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: