vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Jag ska vinna

Kategori: Allmänt

 
 
När jag var påväg till Medley i morse för att rehabträna så ringde telefonen, ett 010-nummer.
Det var tjejen från Östergötlands vårdlots som ringde för att meddela att hon hade hittat vart remissen till Art Clinik hade kommit ifrån. Hon kunde nämligen inte hitta vart ifrån den var skickad när jag pratade med henne i förra veckan. Det visade sig i alla fall qatt det var min egenremiss som hade gått vidare från Linköping till Jönköping. Men tydligen har det blivit ändrade planer och Linköping skulle kontakta mig och berätta mer. När vet jag inte, men någon gång framöver.
 
Efter samtalet var det dax för lite reha  och den här "rehab-dagen" har varit den bästa på länge (när det gäller smärta)! Idag kände jag ingen strålning ut i höger arm och inte heller huvudvärk! HELT SJUKT!
När var jag senast smärtfri egentligen?!! Ingen aning faktiskt men skit i det, huvudsaken är att få njuta och fånga in denna positiva energi!  
 
Jag hoppas nu att det här håller i sig och att jag får njuta flera gånger, för det var en underbar känsla!
Det här är en fight som jag ska ta mig igenom! Jag ska vinna över mina diskbråck och över min ständiga smärta. Jag vägrar att vika mig, jag SKA bli frisk och jag kommer att bli frisk!
 
Nu blir det god natt och tack för idag. I morgon kommer en ny dag med nya möjligheter och det kommer att bli underbar dag även i morgon!
 
 
 
Vickanz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: