vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Allergichock från helvetet

Kategori: Allmänt

 
Foto: Början på min allergireaktion och värre blev det 
 
Ja nu när man har börjat med hästarna igen så får man smaka på allergin från helvetet. Det ska inte vara smärtfritt att komma tillbaka igen. På Onsdag ska jag till läkaren och prata med dom. Det måste göras något på riktigt nu för så här kan jag inte ha det! Jag var inne i stallet idag i MAX 5 minuter och jag blev verkligen toksjuk! Jag nös och hostade om vartannat i ungefär två minuter i sträck, ögonen sved, kliade brutalt och svullnade igen, luftvägarna svullnade likaså & jag fick svårt att andas och jag fick utslag i ansktet och på händerna.
Jag som ALDRIG varit allergisk tidigare! Fy fan säger jag bara! Det var bara att försöka ta sig hem säkert och slänga sig i sängen efter en dusch. Där kraschade jag och sov i tre och en halv timma och nu känns det som att jag varit ordentligt sjuk... 
Jag hoppas att läkaren kan hjälpa mig på Onsdag så att jag slipper genomlida det här varenda gång jag ska till stallet. Kommer ju att befinna mig där ungefär sex gånger i veckan, så det kan bli jobbigt...
Med detta säger jag tack för mig och trevlig Lördagkväll på er!
 
Vickanz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: