vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Ny tid bokad

Kategori: Allmänt

 
Tja
Hoppas du haft en underbar dag! Min har varit skaplig. Den har bestått av plugg från klockan åtta fram till klockan tolv ungefär. Därefter begav jag mig till stan för att boka tid. Här ska gaddas!!
den 22/10 är det dax att gå på med lite nålar igen. Jag längtar som bara tusan! Tror det kan bli fräckt när den är klarrrr! Har bokat sex timmar men börjar med tre den 22:e... Nu har jag något att se fram emot!
Sen har jag träffat mina underbara vänner Linus och Jennifer ikväll. Har saknat dom så det va kul & få leka lite med dom. Det blir sängen tidigt idag för i morgon ska jag upp klockan SEX!!! OMG!! Hur det ska gå har jag ingen aning om.... Men det måste gå... För imorgon ska mina små kattbebisar till farbror doktorn. Så för & göra det lite lättare, förhoppningsvis, så säger jag gonatt nu och skallar kudden helt enkelt! Sov gott!
 
Vickanz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: