vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Underbart

Kategori: Allmänt

Idag ska jag till frissan! Wohoo! Lika roligt varje gång! Frågan är vad jag ska hitta på bara.. Jag ska höra med min frisör vad hon tror om en plan jag har så får vi se vart vi landar... Sen efter det ska jag hem till Linus för att lira och spela in lite musik. Det blir gött! Men innan dessa två saker så ska ja hinna med en vända ner till gymet hade jag tänkt. Jag tänkte cykla nån mil eller två. Igår var jag på mitt andra pass efter mitt långa uppehåll på lite drygt två månader. Första passet jag testade var Core. Det gick faktiskt jätte bra, med tanke på foten. Så himla skönt att kunna träna igen. Den bästa känslan som finns för mig! Igår var jag på ett spinningpass. Det gick väl sådär.. Så länge jag inte cyklar stående i backarna så går det jätte bra, men att lägga full tungd på framfoten fungerar inte. Som sagt, det känns helt fantastiskt att få vara igång igen! Nu måste jag fixa iordning mig & dra så att jag hinner med allt som står på schemat! Jag vill önska dig en jätte bra Fredag så hörs vi snart igen!
 
Vickanz
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: