vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Ändrade planer

Kategori: Allmänt

 
Det blev visst lite ändrade planer.. Jag har blivit sämre vad gäller förkylningen och har fått mer smärta i vaden när jag är uppe & rör på mig. Jag skulle ju ha åkt hem från Umeå och min älskade Mathias i morgon men blev tvungen att köpa en ny biljett och kommer istället att åka hem på söndag. Känner inte att jag fixar hemresan i det här skicket. Jag är gladare än någon annan över att få vara kvar i två dagar till, men att må på det här viset skulle jag helst vilja vara utan.. 
I morgon blir det att försöka ta mig till Apoteket för att köpa stödstrumpor. Det glömde tydligen läkaren att tala om att jag skulle använda nu efter min propp och jag känner nog att jag är tvungen till att skaffa det nu, eftersom smärtan blivit något värre igen. Jag funderar på om jag ska åka ner till akuten när jag ändå är där nere & be dom se över mig en extra gång så det inte är något speciellt som ligger & spökar i kroppen. Jag är säkert bara nojjig och det är nog helt normalt, men det går inte komma ifrån att jag faktiskt är lite orolig efter att jag fick proppen. 
Ledsen, men nu orkar jag inte skriva mer. Ta hand om dig så hörs vi snart igen hoppas jag!
 
Vickanz
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: