vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Förlängd sjukskrivning

Kategori: Allmänt

 
 Idag har jag varit på återbesök och plockat bort stygnen på min fot. Läkaren jag träffade konstaterade efter vårt möte att min sjukskrivning ska förlängas ytterligare tre veckor eftersom det fortfarande ligger en inflammation i foten. Ärret ser fint ut men är inte helt läkt så jag ska fortfarande undvika att belasta foten helt och hållet. Det blir att dras med dessa kryckor ett tag till och börja gå-träna lite försiktigt. Jag kan ju inte sätta ner foten eftersom det gör fruktansvärt ont, så det reder ju sig själv. 
 
Efter läkarbesöket åkte mamma och jag till stan för lite shopping. Jag köpte en ny höstjacka på MQ som va sjukt snygg, och sjukt dyr.. Men lätt värt!! Sen köpte jag ett par riktigt snygga skor på Bianco som inte heller var speciellt billiga. Men så jäkla värt det också!! Jag kunde inte låta bli! Äntligen kan jag köpa SNYGGA skor i rätt storlek igen! Innan operationen var jag tvungen att köpa skor som var två nummer för stora. Inte kul alls.
Sen hittade jag ett par byxor på Pieces och lite smink på Kicks. Underbart med lite nytt till garderoben! Efter att jag kommer hem från Umeå så ska jag göra en rejäl rensning i min klädgarderob! Då ska inget onödigt hänga kvar efter den rensningen! Kanske skulle jag ha en kväll hemma då man får komma och kolla om man vill köpa något för en billig peng? Ska nog klura lite på saken tror jag, för det är ju inget fel på kläderna så det känns ju inget bra och bara kasta dom! Dom hänger ju bara där till ingen nytta alls. Så får det bli!
 
Ne, det här får räcka för idag tror jag. Ha en bra eftermiddag så hörs vi i morgon igen! 
 
Vickanz

Kommentarer

  • jessica säger:

    Kanske man kan hitta nåt skoj o snyggt i din garderob... om jag behöver nåt just då vill säga

    Svar: Ja, jag kommer nog att skicka en inbjudan till en liten kväll hemma hos mig vartefter. Så du är välkommen ;)
    Vickanz

    2013-09-18 | 19:19:00

Kommentera inlägget här: