vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Sjuk.. Igen

Kategori: Allmänt

 
 
Jahopp... Då är man sjuk igen då. Vaknade flera gånger inatt av att jag inte kunde andas ordentligt. Hade svullnat igen i halsen och hade ont som ett as! I morse bestod frukosten av strepsils för att försöka få bort det onda. Det fungerade väl sådär... Jag känner att energin tryter när jag aldrig blir frisk och det är tur att jag är hos min älskade pojkvän som får mig lite piggare. Han är mitt ljus, han är mitt allt!
Foten har börjat svullna igen också och det känns lite oroväckande måste jag säga.. Jag avvaktar ett par dagar och ser om det blir bättre. Blir det inte det inte det så får jag väl göra ett besök på sjukan och kolla upp skiten. Jag kryper ner i soffan under täcket tillsammans med min ängel så kanske jag blir frisk! Ha en skön kväll du också så hörs vi kanske i morgon igen. 
 
Vickanz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: