vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

TRÄNING

Kategori: Allmänt

 
Dagens pass är klart och det känns helt underbart i kroppen! Jag vill inte kalla det här träning egentligen. För mig är det här en slags stimulering som får mig att hålla huvudet över ytan och en aktivitet som får min blodcirkulation  att komma igång lite bättre.
 
Det blev samma som igår, armcykel två mil. Skillnaden idag var att jag körde två mil i sträck. Jag ville testa hur foten kändes och det blev ingen skillnad från igår när jag tog en paus efter en mil. Försämrad blodcirkulation nere i foten men ingen katastrof! Det går framåt helt enkelt! Efter armcykeln så testade jag att köra en latsövning.. OMG va jag har tappat även där! Det kommer bli en tuff start på gymet när jag väl är igång på riktigt. Men det är bara att ösa på och ge sig fan på att komma tillbaka igen! Nu känner jag att glöden finns där någonstans. Det enda som fattas nu är att bli av med smärtan i foten så att jag kan gå ordentligt igen! 
Träning är kärlek för kropp och själ!
 
Vickanz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: