vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Allmänt

 
 
Hej och välkommen till min nya blogg!

Det här är en plats som först och främst kommer att finnas till för min egen skull. Du som läser min blogg kommer att göra det på egen risk och du kommer att bland annat mötas av många olika tankar & funderingar.

Men det är inte det enda.. Du kommer säkert att hitta ett & annat träningsinlägg om jag känner mig själv rätt. Det går ju inte att frångå att jag är lite av en träningsnarkoman..

Kanske kommer du hitta ett par inlägg om jobb, studier och kärlek också.. Ja, det mesta som ingår i min vardag kommer jag helt enkelt att klottra ner min sida med.

Det här får räcka för den här gången. Ta hand om dig så länge så ses vi i mitt nästa inlägg!

/ Vickanz

 

Kommentarer

  • Blogg.se säger:

    Lycka till med din nya blogg!

    Svar: Tackar!
    Vickanz

    2013-09-07 | 13:19:30
    Bloggadress: http://blogg.se

Kommentera inlägget här: