vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Välgörenhetssmycken

Kategori: Allmänt

Foto: Egendesignade välgörenhetssmycken
 
Cancer
Det finns ingenting som klingar gott i det ordet. Ingenting!
Att oskyldiga människor drabbas av denna hemska sjukdom är vidrigt och orättvist! 
Jag kan inte bara stå och se på när människor i min närhet drabbas av detta äckliga monster!
Inte bara en person blir lidande. ALLA kommer att drabbas och ALLA tvingas genomgå sorg, saknad och förtvivlan. DET, är orättvist! Jag har inte hjärta att bara stå och se på och bevittna när människor angrips av denna aggressiva sjukdom som både är respektlös och oacceptabel!
 
 
Jag har nu beslutat mig för att börja tillverka välgörenhetssmycken 
 
Detta betyder att för varje smycke jag säljer, så kommer jag att sätta in 5:- för att hjälpa cancerforskningen i deras hårda kamp att besegra denna hemska sjukdom.
Jag hoppas att du vill hjälpa mig att sätta stopp för människors lidande! Vill du inte köpa ett smycke så kan du självklart endast skänka en gåva via sms eller betalkort/internetbank genom att följa instruktionerna i länk nummer 1 som du hittar åt höger under min presentation på den här sidan. Klickar du på länk nummer 2 hittar du de smycken som jag säljer.
 
 
Dela gärna länkarna till så många du kan så att fler har möjlighet att bidra till cancerforskningen!
Tillsammans är vi starka, tillsammans ska vi besegra cancern!
 
 
 
Vickanz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: