vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Ska jag bli sjuk NU?!

Kategori: Allmänt

Foto: Mathias (min älskade pojke) och jag
 
Ja.. Idag vaknade jag upp med halsont och kranen full med snor. Jippi! Jag som ska stå på scenen hela helgen. Lämpligt.. Eller inte... Ja ja, nu är det som det är. Bara att le & se förbannat glad ut helt enkelt!
Lite glad är jag i alla fall. Jag har köpt en ny JH-tröja på Hööks för presentkortet jag fick av min syster och hennes kille i julklapp! Tack! Har sneglat på den länge och äntligen hänger den i min garderob nu!
Sen har jag ridit idag också. Gick så jävla bra så det är sjukt faktiskt! Tränar fortsatt mycket lydnad och har nu kommit en bit i galopparbetet med min pärla. Han känns starkare och starkare för varje pass, vilket känns superkul! 
 
När jag kom hem efter stallet sa min älskling åt mig att gå & duscha och blev efter det serverad ett glas vin. Nu står han & lagar mat till oss och jag får absolut inte hjälpa till! Vilken underbar kille man har! Jag älskar honom så mycket att orden inte räcker till!
 
Nu blir det mat så vi hörs en annan dag!
 
Vickanz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: