vickanz.blogg.se

Här speglaz mina tankar & funderingar

Mycket på schemat

Kategori: Allmänt

Foto: Schumacher & Veronica Blom 
 
Ja, nu var det längesen jag skrev minsann, men nu är jag åter igen. Jag kan ju börja med att önska god fortsättning på det nya året! Jag är förväntansfull och hoppas 2014 kommer bli det bästa året någonsin för min del. Ny energi och nya mål! 
 
Jag har haft en underbar jul och ett fantastiskt nyår tillsammans med nära och kära, men framförallt tillsammans med min fantastiska pojkvän! Jag har varit ledig från mina fem jobb nu under jul och nyår och det har varit skönt. Men helt tomt på schemat har det ju definitivt inte varit.. Skulle man kunna säga. Jag har haft fullt fokus på repetitioner inför nyårsrevyn som gick av stapeln och hade premiär igår! Så sjukt kul!! Att stå på scenen är det roligaste so finns tycker jag, utan tvekan! Min högsta önskan är att få stå på scenen och underhålla flera tusentals människor! Det ger mig så mycket positv energi och så mycket glädje på samma gång att det nästan känns som att jag ska spricka av lycka!! 
 
Inte bara revyn har tagit mycket tid. Jag har ju en fyrbent vän som blivit friskförklarad och som jag nu satsar mycket på. Han känns fin, men det är hårt jobb som väntar och jag längtar efter tävlingsbanorna! 
 
 
Vickanz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: